top of page

PET HOLIDAYS

移民個案分享

31/12/20

美國

bg02-01.png

廣州

人見人愛嘅西摩小朋友Bai Ben 趕得切返屋企同一家人過新年

22/12/20

美國/加拿大

bg02-01.png

中國內地

幾經努力,呢班嚟自美國同加拿大而滯留香港嘅可愛貓星人,全部都平安地返回內地同主人團圓兼齊齊過聖誕🎄🎄

17/8/20

香港

bg02-01.png

西安

英短肥妹Coffee,係一位患有長期病患需每日都需服藥嘅英國短毛貓婆婆,被獸醫診斷爲氣管下榻(4級)及心臟肥大、肺功能不正常等問題,係絶不適合寄艙飛行的,再加現時疫情嚴駿時期,因此我們安排運輸變得很曲折,今次旅程感謝Coffee Ma一家嘅配合了。

15日前Coffee ma就同囡囡先行前往深圳進行人類嘅強制隔離.確認健康可準時離開隔離酒店便通知我們。

由於國內可以手提上客艙的航班對寵物總重量是限制5Kg內的,肥妹Coffee亦超出所限制上限,所以我哋用了近30小時辦理國內衛生檢疫證明後,並用陸路方式前往西安。現時中港及中國境內省市之間都需要檢測、隔離,當中涉及中港及省市職員交接程序,藉此亦謝謝各部門配合及協助。

當收到Coffee ma報平安抵達及coffee重聚的短片,我哋才鬆一口氣。

bottom of page