top of page

PET HOLIDAYS

移民個案分享

18/8/21

香港

bg02-01.png

英國

靈堤: KA KA
迷人怕羞小女生,得意到想偷偷抱走佢番屋企😉
雖然Fanny話好吾捨得,但又好期待終於可以送KaKa到英國與人靚心靚嘅程小姐團聚啦🥳

30/7/21

台灣

bg02-01.png

美國

非常感恩有您→妳→超級大愛嘅美.加.台灣救援義工們,悉心安排一隻又一隻嘅浪浪越洋被領養,喺現在亂世下都堅持到底絶不放棄。
見到浪浪開心的樣子就係我地最大的動力!
我們會繼續積極參與及無限支持,希望全球義工們加油,加油,加油!!!
祇要能給更多浪浪尋家嘅機會,我們無論如何任何劣境都會努力爲浪浪安排最佳接駁路線+通關文件.
路線: 台灣✈️西雅圖🚖加拿大

26/7/20

香港

bg02-01.png

洛杉磯

Gaga (poodle 12歲)

Gaga 安全到埗LA 了...
今次林小姐一家人一齊出發前往洛杉磯,最深刻當然係由客人首次聯絡我們到平安抵達洛杉磯只係用左短短4日時間,當中非常感謝客人對Pet Holidays 團隊信任。祝願大人小朋友同狗狗健康生活愉快

5/7/20

紐約

bg02-01.png

香港

今早Mishu(唐貓) 由美國紐約回程到香港,並安全返到屋企了。

我地除左提供寵物出境服務外,亦都有寵物入境香港服務。主人可以足不出戶,交比我地為你代勞,安全平安地送到府上。

30/6/20

香港

bg02-01.png

三藩市

昨晚10歲唐狗可力平安到埗三藩市了。

可力原本係一名浪浪,得到善心大愛的家人收養,對可力的照顧更是無微不至,現跟隨爸媽移民美國定居。

祝願可力一家去到美國要繼續幸福,可力要乖乖地健健康康,好好陪伴愛您嘅爸媽呀!

17/6/20

香港

bg02-01.png

紐約

近半年香港都因受COVID-19 所影響而導致航班十分混亂,而對於寵物航空運輸艙位預訂更是困難。

非常感恩今日能成功替兩隻貓貓LENG MUI 和 KA JEI 與主人同機前往紐約。就算整個過程多複雜,Pet Holidays 團隊都會替你寵物找出最舒適安全的解決方案。

bottom of page